• Поддержи национальную сборную

Audiența TV a meciurilor Diviziei Naționale a înregistrat o creștere semnificativă!

12 noi 2021 de Maria Teeşanu

Interesul pentru meciurile Diviziei Naționale a crescut semnificativ în ultima lună, în special pentru meciurile disputate de echipa FC Sheriff Tiraspol. 

Astfel, meciul dintre Sheriff și FC Milsami Orhei a înregistrat un număr record de 39 mii de vizualizări doar pe canalul de Youtube al FMF. Meciul cu FC Petrocub a întrunit 16 mii, iar cu Zimbru Chisinau, Bălți și Sfîntul Gheorghe - între 10 și 12 mii.Alte meciuri au adunat mai puține vizualizări, ce variază în general între 2.5 și 6 mii per meci. 

La moment, 8 noiembrie 2021, în mediu, meciurile echipei Sheriff au acumulat 11.7 mii vizualizări pe canalul de Youtube al FMF, iar locul doi îl ocupă Milsami cu 6.4 mii. Petrocub, Zimbru și Bălți au o medie de peste 5 mii, iar Sfântul Gheorghe, Dinamo-Auto și FC Florești sunt mai puțin urmărite.

 

Sursa: IData - Date Inteligente


 

"Unul dintre obiectivele proiectelor FMF este dezvoltarea campionatului și crearea ligilor. Teza principală este că la începutul implementării acestora avem sarcina de a populariza campionatul prin instrumente precum transmisiunea în direct a meciurilor, creșterea numărului de suporteri, atât în mediul online, cât și pe stadioane. Echipa FMF crează un produs interesant pe care mulți doresc să-l procure. Am ales direcția corectă și la rândul nostru continuăm să ne dezvoltăm la acest capitol. Mulți afirmau că acest produs nu ar fi interesant și că nu vom avea rezultate. Echipa Sheriff a înregistrat rezultate excelente anul acesta și a obținut o mulțime de vizualizări. Interesul pentru fotbal a crescut și la general. Acum câțiva ani, în medie, obțineam 8.000 de vizualizări și acum am ajuns tocmai până la 11.700, datorită prestațiilor spectaculoase ale chipelor precum Sheriff, Petrocub, Sfîntul Gheorghe sau Milsami. Toate acestea se datorează introducerii mai multor proiecte precum transmisiunile live, proiectul CDO, care trezește un interes mare. De asemenea, discutăm cu autoritățile locale despre proiectul de Dezvoltare a Parteneriatelor. Chiar dacă microbiștii nu pot veni la un meci, ei pot urmări meciurile în direct. Aceste date statistice constituie pentru noi un indicator bun și coinștientizăm că mergem în direcția corectă și ne îndreptăm progresiv către obiectivele stabilite în Strategia 2020-2024. Suntem foarte mulțumiți de acest rezultat, dar nu surprinși. Multe din ceea ce ne-am propus să realizam pana în 2024 a fost deja realizat. Depunem maxim efort ca să stârnim un maxim interes, pe lângă aceasta avem un produs calitativ. Este un rezultat intermediar către obiectivul pe care îl urmărim. La această etapă creăm deja un produs competitiv și solicitat, datorită căruia vom putea dezvolta și atrage sponsori și crea noi parteneriate. Echipa FMF încearcă să creeze condiții bune pentru a crea ligi de fotbal", 

 a declarat manager Dezvoltare Competiții, Anatolie Ostap.

 

Sursa foto:  IData - Date Inteligente