Categorii
- Naționale
- Competiții
- FMF
- Proiecte FMF
- Open Fun Football Schools
- Fotbal în școli
- Prin fotbal să creștem sănătoși
- Proiectul NOI
- Grassroots
- We play strong
- UEFA Playmakers
- Turnee pentru copii
- Şcoala Voluntarului – PRO Fotbal
- Fotbal sigur pentru copiii din Moldova
- Fotbalul ne Unește
- La firul ierbii
- Community Development Officer
- Istoria fotbalului
- Turneul Viitorul
- Fotbal în grădinițe
- Istoria Fotbalului
- EDITORIAL
- UEFA
- FIFA
- Academia FMF
- Wesport
Căutare
Calendarul Noutăților
Federația Moldovenească de Fotbal, cu suportul UEFA, continuă implementarea proiectului ”Community Development Officer”. În acest sens, a fost organizată o ședință de lucru cu participarea experților FMF și a cluburilor din Divizia Națională, implicate în proiect.
În cadrul întrunirii au fost puse în discuție aspecte care vizează soluțiile și uneltele digitale în scopul promovării evenimentelor fotbalistice prin intermediul rețelelor sociale (Instagram, Youtube, TikTok ș.a).
Irina Mozgovaia, expert social media marketing, a vorbit despre cele mai bune practici și experiențe în lucrul cu rețelele sociale, inclusiv ultimele tendințe din acest domeniu.
Un subiect aparte l-a constituit atragerea şi implicarea fanilor cu ajutorul unui conţinut interactiv pe reţelele sociale.
La rîndul lor, Stanislav Chiorpec (CDO Sheriff), Ivan Goncearuc (CDO Petrocub), Mihai Burciu (CDO Codru), Emil Pisarenco (CDO Zimbru) şi Evgheni Balaniuc (CDO Dinamo-Auto) au vorbit despre experienţele în mediul online care sunt implementate în prezent.
Din partea federației au mai participat la ședință Anatol Ostap, managerul proiectului, Natalia Doneț, coordonatorul proiectului, şi Olga Caunova, specialist marketing competiţii.
Proiectul Community Development Officer. Dezvoltarea rețelelor sociale