Categorii
- Naționale
- Competiții
- FMF
- Proiecte FMF
- Open Fun Football Schools
- Fotbal în școli
- Prin fotbal să creștem sănătoși
- Proiectul NOI
- Grassroots
- We play strong
- UEFA Playmakers
- Turnee pentru copii
- Şcoala Voluntarului – PRO Fotbal
- Fotbal sigur pentru copiii din Moldova
- Fotbalul ne Unește
- La firul ierbii
- Community Development Officer
- Istoria fotbalului
- Turneul Viitorul
- Fotbal în grădinițe
- Istoria Fotbalului
- EDITORIAL
- UEFA
- FIFA
- Academia FMF
- Wesport
Căutare
Calendarul Noutăților
În scopul dezvoltării proiectului Community Development Officer. Federația Moldovenească de Fotbal a organizat un webinar cu participarea cluburilor implicate, Sheriff Tiraspol, Petrocub Hîncești și Codru Lozova.
În cadrul seminarului au fost puse în discuție aspecte ce țin de comunicarea digitală. Mai multe informații la această temă au fost prezentate de către Mario Leo, manager general al agenției Result Sports. Oficialul s-a referit la tendințele în domeniul rețelor sociale, aplicațiilor mobile, care au un impact masiv în perspectiva creșterii audienței și atragerii suporterilor.
La seminar au participat Stanislav Chiorpec (CDO Sheriff), Ivan Goncearuc (CDO Petrocub-Hîncești) și Mihai Burciu (CDO Codru), iar FMF a fost reprezentată de către Natalia Doneț, Marcel Florea, Alexandru Grecu, Ion Buga.
Proiectul ”Community Development Officer” este un concept care permite angajarea, prin cofinanțare de către cluburi și FMF a unor manageri, sarcina cărora este de a crea și dezvolta parteneriate cu autoritățile și comunitatea locală. De asemenea, mai presupune dezvoltarea activităților distractive înainte și în timpul meciurilor, folosirea uneltelor de marketing în scopul promovării evenimentului fotbalistic sau asigurarea activității de alimentație publică (catering).
Community Development Officer. Impactul comunicării digitale