Categorii
- Naționale
- Competiții
- FMF
- Proiecte FMF
- Open Fun Football Schools
- Fotbal în școli
- Prin fotbal să creștem sănătoși
- Proiectul NOI
- Grassroots
- We play strong
- UEFA Playmakers
- Turnee pentru copii
- Şcoala Voluntarului – PRO Fotbal
- Fotbal sigur pentru copiii din Moldova
- Fotbalul ne Unește
- La firul ierbii
- Community Development Officer
- Istoria fotbalului
- Turneul Viitorul
- Fotbal în grădinițe
- Istoria Fotbalului
- EDITORIAL
- UEFA
- FIFA
- Academia FMF
- Wesport
Căutare
Calendarul Noutăților
De “Sfântul Valentin”, clubul de fotbal Sfântul Gheorghe a inițiat o acțiune socială inedită, prin care a felicitat mai multe cupluri din Chișinău, dăruindu-le câte un tricou al echipei din Suruceni.
”Ne-am bucurat să vedem că iubirea există, indiferent de vârstă. Am fost mândri, când, cei pe care i-am luat în prim-plan, ne-au spus că apreciază atât munca Familiei FCSG de pe terenul de fotbal, cât și cea din în afara lui”, au scris cei de la SGS pe pagina lor de Facebook.
FC Sfîntul Gheorghe Suruceni este unul dintre cele 6 cluburi de fotbal din Republica Moldova implicat în proiectul Community Development Officer, care face parte din programul UEFA GROW.
Ion Anușca este managerul CDO al roș-albaștrilor.
În perioada iulie-decembrie 2021, în care Sfîntul Gheorghe a participat în 3 competiții (UEFA Conference League, Cupa Moldovei Moldtelecom și Divizia Națională) Ion Anușca a elaborat și implementat un set de acțiuni menite să crească considerabil vizibilitatea clubului în mediul online.
Acum 2 ani, Federația Moldovenească de Fotbal, cu suportul UEFA, a inițiat proiectul ”Community Development Officer”. Este vorba de un concept prin care manageri CDO, instruiți de UEFA și FMF, dezvoltă parteneriate cu autoritățile publice și comunitatea locală. Scopul este atragerea publicului la fotbal, la stadion, prin diferite acțiuni și evenimente organizate în comun cu echipele de fotbal din localitate.
FC Sfîntul Gheorghe, acțiune inedită de Ziua Îndrăgostiților