Secolul XXI este asociat de multă lume cu noile tehnologii informaționale. Iar odată cu dezvoltarea vertiginoasă a internetului, aceste tehnologii au devenit adevărate instrumente de dezvoltare și promovare a unor produse, branduri sau proiecte de succes.
Cluburile de fotbal tot fac parte din categoria celor care apelează la resursele vaste ale internetului pentru a fi cât mai aproape de fanii săi, în special prin intermediul paginilor web. În ultimii însă, apariția rețelelor de socializare (Facebook, Instagram etc.) și digitalizarea informației au facilitat o dezvoltare sustenabilă a procesului de comunicare între echipe, jucători și suporteri. Astăzi, orice fază dintr-un meci, orice gol sau paradă a portarului poate fi văzută sau analizată de suporteri în timp real având la dispoziție doar un telefon mobil.
Microbiștii cu siguranță urmăresc cu atenție tot ce mișcă în fotbalul moldovenesc. Chiar și cînd vine vorba de formațiile din Divizia A. În prezent, unele dintre ele sunt destul de active în lumea virtuală, altele mai puțin sau chiar deloc. În contextul startului noului sezon în eșalonul secund, vă propunem toate resursele online de care se folosesc cluburile, fie că e vorba de o pagină socială sau pagină web:
Spartanii Selemet: Facebook
CSF Bălți: Facebook / Instagram / Pagină web
Speranța Drochia: Facebook
Sheriff-2: Facebook / Instagram / Vkontakte / Odnoklassniki / Twitter / Pagină web
Iskra: Vkontakte / Pagină web
Tighina: Vkontakte
FC Fălești: Facebook (grup public)
FC Cahul-2005: Facebook / Instagram
Olimp Comrat: Facebook / Instagram / Pagină web
Grănicerul Glodeni: Facebook
Victoria: Instagram
Real Succes: Facebook
Cluburile Diviziei A în mediul online